fredag 16. april 2010

Interiørbloggerens dilemma!

Av og til synes jeg denne nye hobbyen min tar for mye tid - for akkurat nå er jeg inne i en periode der det er veldig mye annet jeg burde bruke tiden på... 

Og er det nå så interessant for andre å lese om  
våre møbelvalg, plassering av de samme møblene, fargesammensetninger, kunst på veggen, oppbevaring, valg av fliser og originale eller uorginale interiørløsninger... ???

Men jeg har kommet fram til at jeg trives så godt med denne blogginga, at jeg kommer til å fortsette. For det å drive med dette er en form for mental opprydding; der jeg sorterer og lagrer ideer, forkaster planer og legger i "kanskje"-bokser... Det hjelper meg spesielt med å holde oversikt over alt vi må ha kontroll på- og ta stilling til når det gjelder bygginga av Huset i skogen.

  Så får jeg heller (kanskje) senke ambisjonsnivået nå i starten, for ennå er det jo ikke så mye konkret å vise fra Huset i skogen - hverken eksteriør- eller interiørmessig. Men etterhvert vil det komme mye mer; både bilder og innlegg som viser hvordan vi har det her i skogen, og da tror jeg at blogginga vil bli enda mer givende - både for dere som leser dette og for meg som "redaktør".

Så kjære bloggvenner: 
Ha tålmodighet med meg og bloggen min, følg med for nå begynner det snart å skje ting...

 

Mvh
Janna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar