torsdag 26. august 2010

I dag kommer kjøkkenet!!!

Jepp, det er sant...!!! I dag ankommer kjøkkenet, så når vi kommer hjem fra jobb i dag, er det folk i gang med å sette det opp...!!! Trenger jeg å si at vi gleder oss?:-)

Vi får dessuten svært velkomne gjester i kveld: min kjæres foreldre kommer sørfra, og skal være hos oss til søndag, så nå er gjesterommet klart til å tas i bruk. Nedenfor viser jeg et par små glimt av rommet. Det mangler ennå et klesskap og litt stæsj, men det kommer nok etterhvert:-)

Tapet og sengetøy fra Designers Guild.







Ha en fin dag videre.

Mvh
Janna

6 kommentarer:

  1. God morgen Janna! Hvor skønt med nyt køkkenet. Og gæsterummet er det, som vi på dansk kalder helt bedårende. Hvor er det bare flot! Dér kommer man til at sove som konger og dronninger! :-)

    Ha' en fin dag. Her skinner solen og der høstes!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Morn morn:) Spennende dag hos dere når kjøkkenet nå ankommer. Blir litt sånn at en fryder seg som en liten unge når sånne ting skjer (jeg er ihvertfall sånn;) Det er vel unødvendig å si at jeg er spent på å få se.

    Soverommet er skikkelig gjennomført og lekkert:) Bruken av tapet kombinert med brunbeisa vegg er dristig men fungerer veldig godt. Du er flink:)

    Ikke så mye som skjer hos oss..eller det skjer mye men lite fremdrift. Frøkna i huset skal absolutt ha en skinnstol så vi skal hente den. Den skal ha plass i stua hennes oppe og jeg skal ta "ferdig"-bilder:)

    Misunner deg å ha spennende kjøkkendag idag:)

    SvarSlett
  3. Hei du, så spennende dag du har foran deg!!:) Kan tenke meg du gleder deg ja!! Blir spennende å følge, er spent jeg også;)
    Soverommet er så lekkert! :) Så flott med samme puter som i tapeten - herlig!.)
    En nydelig torsdag og helg ønskes fra meg .)
    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Sier som Megan...bedårende!! Her kan man føle seg som dronning og konge...for et rom:)) Herlig:)
    Ja, jeg skjønner meget godt gleden over at kjøkkenet er på vei opp på veggen!! Gleder meg til se Janna:)
    Ha en flott kveld og kos dere med besøk:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  5. Åhåhåi, for et gjesterom! Min første tur innom bloggen din, blir helt målløs jeg! Kommer innom igjen jeg altså, *følger*! ;)

    SvarSlett
  6. RIS ;-)venter og venter og venter på bilder og status, etter at kjøkkeninnredningen er kommet. Veldig artig og følge bloggen din. Som du skjønner så er jeg stadig innom for å "sjekke" status. Det er fordi det er kjempe spennede og følge din blogg!!!

    SvarSlett