torsdag 28. oktober 2010

Trenger tips

Er det noen der ute i Blogglandia som vet hvor jeg kan få tak i en 
stang til å ha bak på veggen i kokegrua - 
 dere vet; en sånn som jeg kan henge ting og tang på: visper, sleiver... diverse kjøkkenredskaper...?

 Koselig stemning rundt ovnen, ikke sant? 
Her kunne jeg godt tenke meg å stå og lage mat!

 Har veldig lyst på en stang i smijern eller antikk messing el. lign. Den bør være ca 1,5 -1,8 m lang, og den bør fortrinnsvis kunne bestilles over nett... 


Anyone...?


Mvh
Janna

10 kommentarer:

  1. Ikea?

    Jeg kjøpte i allefall noe lignende der for fire-fem år siden. Sort smijern med løse kroker til!

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Drømmekjøkkenet har. De kan sikkert sende også vil jeg tro ;0) Link:(http://www.drommekjokkenet.no/web/Tillbehor_no/Tradition/Ventilatorhette__Kungsgard-722.aspx)

    SvarSlett
  3. Eller rett og slett høre med et verksted som helt sikkert kan lage i akkurat den lengden du vil ha....f.eks skole med mekansisk verkstedlinje;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tipsene dere, dette skal jeg sjekke ut. Ikea hadde ikke den typen jeg er ute etter, dessverre.

    Janna

    SvarSlett
  5. Hei, du kan ikke henge opp/ bruke "hønsenetting".. Æ synes det e kult, men ikke sikkert du gjør det da :) Klæm :)

    SvarSlett
  6. Ser ikea ikke er tingen (ante meg)...du har en annen stil. Når jeg pusset opp kjøkkenet i Trondheim, kjøpte vi av de som leverte kjøkkenet. Hør med en kjøkkenleverandør. Ønsker du smijern, hør med en smed da?
    Lykke til i letingen, klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Ja, barnebarn er bonus med stor B. James bor langt unna (lengre enn vestfold) hvis jeg husker riktig. Skjønner din glede også. Skulle ønske vi kunne hatt de som naboer...men slik er ikke livet:) Jeg kan fly til "mine" på èn time...men har en smule flyskrekk...men det er utrolig hva "ønsket" kan gjøre...for ikke å snakke om tankens kraft!! Så en flytur i småfly fra bygda mi til Gardemoen er under planlegging!!
    God kveld....klem:)

    SvarSlett
  8. hva med en gardinstang i smijern???

    hilsen Liss

    SvarSlett
  9. Her var det mange gode tips og ideer, så nå er jeg sikker på at jeg finner noe som passer! Gardinstang i smijern var jo riktig så lurt;.) Kroker finner jeg sikkert på byggevarehuset eller på en jaernvarehandel i Tromsø!

    Tusen-hjertelig takk, alle sammen.

    SvarSlett
  10. ser du har fått mange ideer, men eg tenkte på ei gardinstang=) el et verksted.

    LYKKE TIL!

    SvarSlett