søndag 7. november 2010

Farsdag... litt i tidligste laget!!!

Ooooops... her har jeg visst vært litt tidlig ute; trodde det var den 14. november i dag - en hel uke på forhånd, jeg sier som min kjære svigerfar pleier å si: " 
Erre muuulig!!!"


Men min kjære far får i alle fall en god middag i dag, han skal dessuten reise til Lofoten i kveld, med hurtigruten, til sin kjære Marion, og han kommer ikke hjem igjen før til våren, så middag og kake ville det blitt uansett...


Takk til Tovepia som gjorde meg oppmerksom på dette :-)

Ha en fin søndag!

Mvh
Janna

10 kommentarer:

  1. Og jeg sier puh! ;-)
    Så innlegget ditt og tenkte, nå har du glemt det, igjen.

    Så koselig at du følger med på bloggen min, jeg er ringside på din også.

    Alt godt til deg på en "vanlig" søndag.

    Eirin

    SvarSlett
  2. Må le:D ...fort gjort dette..men feir din far idag også, du, det har han nok vel fortjent;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  3. hehe:) JEg stusset ja....skulle kommentere men fikk feilmelding:)) Da hadde du vel akkurat fjernet innlegget:) Men god mat og kaker er godt uansett dag:) Kos dere masse:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Janna dog! :) Jeg smiler. Nu forsvandt min kommentar, men jeg kan jo se på min blog, at du fik læst den.

    Ja, det kan være svært at holde styr på alle mærkedagene! :)

    Klem og go' aften

    SvarSlett
  5. Hi hi så morsomt. Men du jeg må takke for at du minnet meg på at det er nå til helgen. Jeg er litt fjern med slike dager. Regner med at ungene ville ha husket det.

    Ha en deilig uke. Så har du litt tid til å planlegge riktig dag. Du har jo hatt generalprøve i år :)

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  6. I like what you guys are usually up too. This type of clever work and exposure!

    Keep up the very good works guys I've included you guys to blogroll.

    Here is my homepage honda s2000 for sale repair

    SvarSlett
  7. I used to be able to find good information from your blog posts.


    My site: kids furniture sets

    SvarSlett
  8. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is required to get setup? I'm assuming having a blog like yours
    would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm
    not 100% sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Many thanks

    Feel free to surf to my webpage: pet beds

    SvarSlett
  9. Hello there, You have done an excellent job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site.

    My web site: buy toys online

    SvarSlett
  10. I pay a visit each day some sites and websites to read articles, except this
    website offers feature based content.

    Feel free to surf to my page :: s2000 hoods

    SvarSlett