torsdag 24. mars 2011

Mer snø!!!

Trodde vi var på vei mot vår, men den gang ei! 
For det snør, det snør, det snør!!!!! 
Det stormet i går så vi knapt så noe ut av vinduene, veier var stengte flere steder i fylket, likeså fergeoverganger, og det var nesten unntakstilstander flere steder!

Jeg tok noen bilder i dag tidlig, og jeg lar dem (nesten) tale for seg selv!

Utgangsdøra befinner seg i hyttedelen. 
Og som dere ser - bortsett fra snøen, så er vi ikke ferdige med å male rekkverk etc. i samme farge som huset forøvrig. Det blir en del av det arbeidet som skal utføres  
når snøen forsvinnj...



 
Vår koselige vinteruteplass er...
rimelig vinterlig!



Snødungen mellom hytta og huset blir bare høyere og høyere!
Bildet er tatt fra gangen som forbinder "hytta" og "huset" .
Mellom husen her skal vi lage en stor, deilig terrasse -  
når snøen forsvinnj!!!

Belle har ikke særlig lyst til å gå ut, nei...!

Ja, ja, slik er livet her nord, 
det er vel ikke for de laaaange vårene og de vaaaaarme somrenes skyld vi har bosatt oss her...

Ha en fiiin dag, hvor enn dere er!
Klem
Janna

3 kommentarer:

  1. Wow, I har meget sne! Flot ser det jo ud, men her sidst i marts måned hælder jeg mere til synet af blåt vand og solskin på himlen ;)

    Men du har jo helt ret i, at man ikke bosætter sig i nord, hvis man har hang til lange varme somre og ikke bryder sig synderligt om sne. Så jeg går ud fra at synet fryder og jeres vinterudeplads ser vældig hyggelig ud! :)

    Knus fra mig i stormvejret

    SvarSlett
  2. Akkurat samme været her men vi har ikke de snømengdene..takk og pris:)) HEr har alle ferger og hurtigbåter vært innstillt og det har vært stengte veier...JEg er glad dagens turer utomhus er unnagjort...nå skal jeg nyte varmen fra peisen og se på havet som buldrer!!!
    Dere får det fint utomhus også....når snøen forsvinnj:)))
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Tror du har mye vinter du også, sikkert mye mer enn oss....så jo faktisk idyllisk ut hos deg:)
    Jeg har havnet på Østlandet, og her er det mange varme grader og sol da vi kom. Møtte en annen verden etter Kvikne.
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett