tirsdag 6. mars 2012

Dypdykk uke 21

Hvorfor har du på deg de klærne du har idag? Hva sier klærne dine om deg? Blir du oppfattet som den personen du virkelig er?

Har du en personlig stil? Skaper klær folk? Hvem er i så fall du?
Er du klassisk, rocka, tøff, edgy, vågal, sprø...?

Janna gjør dypdykk i klesskapet uke 21
Flere bilder fra ukas antrekk kan du se under fanen:
(trykk på linken)
 
I valg av klessstil bør man la seg styre av sin egen personlighet; da blir enhver stil så mye mer troverdig og ekte. Og med dagens mote er det rom for enhver særegen stil, syns jeg...

Ha en fin dag!
Klem
Janna

2 kommentarer:

  1. Du har sannelig noen plagg å ta av:O))...og nydelig som alltid! Alt kler den smukke!
    Her har vi fått litt vårfølelse i o m noen varmegrader og sol, herlig;)
    Ha en fin dag, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Knallstilig Janna:) Si er som Tove, du har litt plagg å ta av:) Å du kler de alle!!
    Jeg har min stil og jeg har forskjellige klær etter hva jeg skal...tur med hund, privat og jobb.....
    Solen skinner, klem til deg:)

    SvarSlett