lørdag 28. april 2012

Dypdykkene fortsetter...


Mens det er hyggelig å tenke at utseende ikke spiller noen rolle; at det er ens indre egenskaper som teller, er det et faktum at klær kan ha en viss effekt på selvtilliten. Men når det er sagt, er det vel for de fleste slik at det viktigste er hvordan en selv føler seg i de klærne en har på seg, ikke hva andre måtte mene.

Jeg prøver å kle meg på en måte som gjør at jeg føler meg vel og trygg, og bryr meg ikke i større grad om hva andre måtte tenke.

Nå er det en stund siden jeg har vist bilder av mine dypdykk, og jeg har mistet litt oversikt over dagene, men vi er i alle fall kommet til uke 24, 25 og 26. Det ble ikke tatt så mange "dypdykkbilder" den tiden barnebarnet var på besøk; vi glemte rett og slett å ta bilder - det ble nedprioritert :-), så derfor er ukene litt "amputerte"...

De øvrige antrekkene i mitt dypdykk-i-klesskapet-prosjekt kan du se her:
To år gammel bluse, tre år gammel, langermet topp, bukser fra i fjor, 10-12 år gammel skjerf.
Skinnstøvler fra i fjor.
8-10 år gammel dressjakke i fløyel.
Tre år gammel skinnjakk med 3/4 lange ermer, fire år gammel silkekjole, ditto skjerf, og fem år gamle skinnstøvletter.
  Silkekjole arvet etter eldste datter. ditto smokingjakke, 12-14 år gamle armiser og skinnstøvler fra i fjor.
Skjerf og øredobber arvet av datter :-)
12-14 år gammel skjørt, 10 år gammel cardigan, 8-10 år gammel dressjakke, 10 år gammel veske, seks år gamle skinnhansker og seks år gamle skinnstøvler
Skjorte lånt hos yngste datter, seks år gammel bukse og skinnstøvler fra i fjor.
4 år gammel blazer, 15 år gammel topp.
Fem år gammelt skjørt, og fire år gammel cardigan.
7 år gamle skinnstøvler.
 10 år gammel bukse. 7 år gammel topp.
 Smykke med glassperler: 7 år gamle
 Smokingjakke arvet av eldste datter. Støvler fra i fjor, 3 år gammelt skjørt og fire år gammel siklketørkle. Strømper fra i fjor.
Så det det hele koker ned til er vel:
Enten du foretrekker et skreddersydd utseende eller en mer bohemaktig stil; det som gjør at du føler deg komfortabel med deg selv, er det riktige valget. 
Ha ei fin helg.
Mvh
Janna

3 kommentarer:

  1. Du hviler dejligt i dig selv Janna og det bærer din påklædning også præg af, du har en rigtig god tøj smag i mine øjne og er utrolig god til at sætte ting sammen, jeg føler at vi er lidt på samme bølgelængde idet jeg også ser dig som rigtigt velklædt men samtidigt meget funktionelt, jeg er vild med de sorte skindstøvler fra i fjor, der ser ud til at være god plads til fødderne og jeg er vild med det maskuline look de har, det står fantastisk til din dejlige feminine udstråling, super.

    SvarSlett
  2. Du er såå fin uansett hva du har på deg! Favorittene denne gang ble det sorte skjørtet med stripete topp; ikke alle som kunne ha kledd seg i dette, men du var lekker;)
    Jeg er så lite bloggelysten for tida, så må skjerpe meg litt...fått installert nye program, så må sette meg inn i dem også.
    Ha ei fin helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Vakker som alltid.....min favoritt er antrekket med prikkete skjørt og prikker skjerf....så delikat.

    Ønsker dere en fin helg

    SvarSlett